Veel gestelde vragen

Antwoorden op veelgestelde vragen

Leveren

 

Wat zijn de levertijden?

Voor drie uur besteld, wordt de volgende dag geleverd indien op voorraad. Indien niet op voorraad en bij het product aangegeven geldt een levertijd van 5 werkdagen.

 

Bezorgen jullie ook gratis?

Ja orders met een grootte boven de € 90 incl. BTW bezorgen wij gratis door geheel Nederland en België.

 

Leveren jullie door heel Nederland?

Ja, we leveren door geheel Nederland en België via onze eigen logistiek of onze vaste partner.

 

Leveren jullie ook aan bedrijven?

Nee, Qlussen.nl is voor de particulier, klusser en zzp’er

 

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Degelijk verpakt en met eigen herkenbaar tape. Indien mogelijk met eigen herkenbare logistiek of via onze logistieke partner in herkenbare gesloten verpakking met ontvangstbevestiging.

 

Kan ik ook afhalen op een vestiging?

Ja, dat is mogelijk en kan aangegeven worden bij de bestelling

 

Levert Qlussen.nl door heel Nederland?

Wij leveren door heel Nederland en België.

 

Kan er ook op een afwijkend adres afgeleverd worden?

Ja, dat kan bij de bestelling opgegeven worden.

 

Ik heb betaald en nog steeds niets ontvangen?

Vervelend, maar stuurt u ons een mail en we gaan het uitzoeken (info@qlussen.nl) Uiteraard kan u ons ook bellen op 088 0065 088

 

Producten/Artikelen

 

Op welke manieren kan ik producten in de site vinden?

Via de normale menustructuur in de bovenbalk en via de zoekmachine midden bovenin.

 

Wat is de snelste manier?

De zoekmachine, deze zoekt op naam, artikelnummer, EAN-code enz.

 

Ik kan een product niet vinden, wat nu?

Neem gelijk contact op via de chat, mail of telefoon

 

Leveren jullie alle merken?

Ja, wij leveren alle merken. Indien nodig een alternatief.

 

Kan ik ook producten bestellen die niet op voorraad zijn?

Ja we geven dat al aan bij de producten op de site. Of vraag er naar via chat, mail of telefoon.

 

Kan ik ook alternatieven vinden voor een product?

Ja, indien mogelijk zijn ze al door ons aangegeven.

 

Kunnen jullie ook gerelateerde producten laten zien?

Ja, indien mogelijk zijn deze al aangegeven.

 

Repareren jullie zelf?

Wij kunnen alle reparaties verzorgen. Een prijsopgave volgt en we hanteren de volgende afspraken daarbij: zie aanvraagformulier reparatie en garantie?

 

Hoe werkt het met garantie?

Wij hanteren de standaard fabrieksgarantie. U kan een niet werkend artikel laten meenemen bij aflevering van een order. Een aanvraagformulier vindt u bij ‘garantie en reparatie’.

 

Klant worden

 

Wat voor klanten heeft Qlussen.nl?

We helpen vooral de particuliere klusser en de zzp’er

 

Hoe kan ik klant worden?

U kan direct een order plaatsen en betalen via de aangegeven betalingsmethode

 

Kan ik een account aanmaken?

Ja, dat kan en maakt de volgende bestelling eenvoudiger omdat de gegevens al bekend zijn.

 

Betalen

 

Welke vormen van betalen zijn er?

Vooruitbetalen en IDEAL zijn de standaard mogelijkheden voor NL.
Mr. Cash en Sofort Banking voor België.

 

Betaal ik verzendkosten?

Voor zendingen onder € 90 incl. BTW rekenen wij € 6,50 verzendkosten.

(Voor artikelen met een lengte langer dan 1,20m wordt altijd € 14,50 verzendkosten in rekening gebracht)

 

Indien ik een bestelling annuleer, hoe ontvang ik dan mijn geld terug?

Bij een annulering binnen 14 werkdagen of na een verwerking van uw retourzending ontstaat een tegoed. De leveringskosten van een verzonden pakket worden niet terugbetaald. De kosten van het retourneren zijn voor de afzender, Het artikel en verpakking dienen onbeschadigd en ongebruikt en ter beoordeling van Qlussen aangeboden te worden. Binnen 30 werkdagen wordt de terugbetaling voldaan.

 

Facturen

 

Waar kan ik terecht met vragen over mijn factuur?

U kan een rechtstreekse mail sturen naar administratie@qlussen.nl.

 

Betalen jullie een creditnota zelf terug?

Ja die betalen wij per ommegaande binnen 30 dagen terug.

 

Service

 

Wat moet ik doen indien een order niet compleet is?

Direct contact opnemen met onze klantenservice via chat, mail of telefoon.

 

Ik heb mijn order niet ontvangen, wat nu?

Direct contact opnemen met onze klantenservice via chat, mail of telefoon.

 

Bedenktijd?

14 dagen

 

Kan ik goederen retourneren en hoe?

Dit kan via een aanvraagformulier.

 

Hoe kan ik me aanmelden voor de digitale nieuwsbrief?

Het aanmelden kan via de aanwezige link in de site.

 

Wat zijn de leveringsvoorwaarden?

Zie de bijgevoegde link naar de leveringsvoorwaarden.

 

Heb ik garantie?

Ja wij geven de volledige fabrieksgarantie en werken met een optimale service. Wij dienen voor garantie de goederen ter beoordeling aan de fabrikant aan. Indien er geen duidelijke fabrieksgarantie vermeld is, geldt een termijn van 1 jaar. U heeft géén recht op garantie bij slijtage door gebruik, gebreken voortkomend uit verkeerd gebruik van het product en van buiten komend onheil zoals waterschade, schade ontstaan door vallen en blikseminslag. Daarnaast dient u de gebruiksinstructies, houdbaarheidsdatum en andere voorwaarden en toepassingen in acht te nemen.